შეფასების რუბრიკა

შეფასების რუბრიკა- სპორტი


                         შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს      დ ო ნ ე ე ბ ი
კრიტერიუმები დ ა ბ ა ლ ი ს ა შ უ ა ლ ო          მ ა ღ ა ლ ი

ჩართულობა და თანამშრომლობა.
-მოსწავლე ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო აქტივობებში, მაგრამ ნაკლები ინტენსიობით ითვისებს იმ აუცილებელი მოძრაობით უნარ-ჩვევებს, რომლებსაც მიზნად ისახავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტი.-აქტიურობს, მაგრამ აქვს ხარვეზები. არ ცდილობს არსებული ცოდნის გაუმჯობესებას. ნაკლებად თანამშრომლობს მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან.- მუდამ ჩართულია და აქტიურია. თანამშრომლობს, როგორც თანატილებთან, ისე მასწავლებლებთან.
-მრავალმხრივი და სპორტული თვალსაზრისით  ცდილობს საკუთარი ცოდნის  გამოყენებას. წინააღმდეგობრივი ბარიერის  წაწყდომისას ეძებს გამოსავალის მოხერხებულ ვარიანტს.
ტაქტიკური მომზადება-უჭირს გუნდურობის პრინციპის დაცვა, ხშირად უშვებს შეცდომებს.-კარგად აქვს გააზრებული გუნდური თამაშის მნიშვნელობა, ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს.-გათვალისწინებული აქვს გუნდურობის მნიშვნელობა, შეუძლია ძალების განაწილება თამაშის დროს.
ტექნიკური მომზადება- აკთებს ვარჯიშს, მაგრამ სანახევროდ, მალევე იქანცება.
- ბურთის ტარებისას უშვებს შეცდომებს, არ გადაადგილდება წესების დაცვით.
- ვარჯიშობს კარგად, კარგი მოძრაობებით გადადის ვარჯიშიდან ვარჯიშზე.
- ახერხებს ბურთის გადაცემას, ტარებას, ტარების წესების გათვალისწინებით, თუმცა აქვს მცირე ხარვეზები.
- შეესაბამება გაკვეთილის ფორმას ძალიან კარგად აკეთებს ვარჯიშებს.
- ფლობს ფეხბურთის ბურთის ტარების ტექნიკის ყველა აუცილებელ უნარ-ჩვევებს.
ინტელექტუალურ- ფსიქოლოგიური მომზადება.- უჭირს  ქცევის ზოგიერთი ნორმისა და წესის დაცვა.- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ სპეციალურ ნორმებსა და წესებს, აქვს ხარვეზებიც.- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ ნორმებსა და წესებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий