1.პროექტის სახელწოდება
ჯანსაღი ცხოვრების წესი
2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1–2 წინადადება
მოსწავლეები გაერკვევიან ნიკოტინის, ალკოჰოლისა და ნარკოტიკის მავნე ზემოქმედებაში,აღიარებენ სპორტის დადებით გავლენას ადამიანაის ცხოვრების ჯანსაღი წესის ჩამოყალიბებაში
3.პროექტის აქტუალობა
ხშირად ქუჩური გარემო მავნე ზემოქმედებას და გავლენას იწვევს მოზარდ თაობაში,საჭიროა მოზარდებს სხვადასხვა სახის ღონისძიებებით დავეხმაროთ რათა გააკეთონ სწორი არჩევანი არასასურველსა და მისაღებს შორის.
4.პროექტის მიზნები
დაარწმუნოს მოსწავლეები ჯანსაღი ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებაში
5.მონაწილეთა ასაკი
VIII - IXკლასის მოსწავლეები
6.ვადები,ხანგრძლივობა
3 თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: ბლოგზე განთავსედება მასალა რომელშიც სრულად იქნება ასახული სპორტის დადებითი გავლენა ადამიანის ცხოვრებაზე, ასევე დაფიქსირებული იქნება, თუ რა სავალალო შედეგებამდე შეიძლება მიგვიყვანოს ცხოვრების მანკიერმა მხარეებმა.8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსებიინტერნეტი, ციფრული,ლაშქრობის შესაბამისი ინვენტარი
9.პროექტის მსვლელობა: მასწავლებლის მიერ წინასწარ იქნება მოძიებული ინტერნეტში ვიდეო რგოლები, რომლებშიც ასახულია ალკოჰოლის, ნიკოტინისა და ნარკოტიკის მავნე ზემოქმედება. მოსწავლეები დაგეგმავენ თუ რომელი მიმართულებით მოაწყონ ლაშქრობა. ლაშქრობა მოეწყობა ღამის თევით, ლაშქრობის დროს მოეწყობა სპორტული, ინტელექტუალური შეჯიბრებები, დღე დატვირთული იქნება სხვადასხვა გასართობი პროგრამებით, დღის განმავლობაში ჩატარდება ლექცია საუბარი ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ. გაიმართება დისკუსია, მოსწავლეებს გავყოფთ ორ ჯგუფად. ერთი ჯგუფი დაასაბუთებს ჯანსაღი ცხოვრების უპირატესობას არგუმენტირებულად, ხოლო მეორე ჯგუფი შეეცდება მთელი სისასტიკით დაგვანახოს ალკოჰოლიკისა და ნარკომანის ცხოვრების ტრაგიკული დასასრული. ბავშვებს შემოქმედებითი მუშაობისათვის მიეცემათ სრული თავისუფლება. ლაშქრობიდან დაბრუნების შემდეგ ბავშვებს ინდივიდუალურად დავავალებთ შეიმუშაონ პლაკატები, რომლებსაც გადავიღებთ ციფრული კამერით და განვათვსებთ ბლოგზე.
მოსწავლეები შეფასდებიან შეფასების რუბლიკით
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
სპორტი და ბუნება,
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მაასწავლებელი)
ოლგა ტოროშელიძე
12.ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა
olgatoroshelidze@gmail.com
13.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
ჯანსაღი ცხოვრების წესი
2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1–2 წინადადება
მოსწავლეები გაერკვევიან ნიკოტინის, ალკოჰოლისა და ნარკოტიკის მავნე ზემოქმედებაში,აღიარებენ სპორტის დადებით გავლენას ადამიანაის ცხოვრების ჯანსაღი წესის ჩამოყალიბებაში
3.პროექტის აქტუალობა
ხშირად ქუჩური გარემო მავნე ზემოქმედებას და გავლენას იწვევს მოზარდ თაობაში,საჭიროა მოზარდებს სხვადასხვა სახის ღონისძიებებით დავეხმაროთ რათა გააკეთონ სწორი არჩევანი არასასურველსა და მისაღებს შორის.
4.პროექტის მიზნები
დაარწმუნოს მოსწავლეები ჯანსაღი ცხოვრების წესის ჩამოყალიბებაში
5.მონაწილეთა ასაკი
VIII - IXკლასის მოსწავლეები
6.ვადები,ხანგრძლივობა
3 თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: ბლოგზე განთავსედება მასალა რომელშიც სრულად იქნება ასახული სპორტის დადებითი გავლენა ადამიანის ცხოვრებაზე, ასევე დაფიქსირებული იქნება, თუ რა სავალალო შედეგებამდე შეიძლება მიგვიყვანოს ცხოვრების მანკიერმა მხარეებმა.8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსებიინტერნეტი, ციფრული,ლაშქრობის შესაბამისი ინვენტარი
9.პროექტის მსვლელობა: მასწავლებლის მიერ წინასწარ იქნება მოძიებული ინტერნეტში ვიდეო რგოლები, რომლებშიც ასახულია ალკოჰოლის, ნიკოტინისა და ნარკოტიკის მავნე ზემოქმედება. მოსწავლეები დაგეგმავენ თუ რომელი მიმართულებით მოაწყონ ლაშქრობა. ლაშქრობა მოეწყობა ღამის თევით, ლაშქრობის დროს მოეწყობა სპორტული, ინტელექტუალური შეჯიბრებები, დღე დატვირთული იქნება სხვადასხვა გასართობი პროგრამებით, დღის განმავლობაში ჩატარდება ლექცია საუბარი ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ. გაიმართება დისკუსია, მოსწავლეებს გავყოფთ ორ ჯგუფად. ერთი ჯგუფი დაასაბუთებს ჯანსაღი ცხოვრების უპირატესობას არგუმენტირებულად, ხოლო მეორე ჯგუფი შეეცდება მთელი სისასტიკით დაგვანახოს ალკოჰოლიკისა და ნარკომანის ცხოვრების ტრაგიკული დასასრული. ბავშვებს შემოქმედებითი მუშაობისათვის მიეცემათ სრული თავისუფლება. ლაშქრობიდან დაბრუნების შემდეგ ბავშვებს ინდივიდუალურად დავავალებთ შეიმუშაონ პლაკატები, რომლებსაც გადავიღებთ ციფრული კამერით და განვათვსებთ ბლოგზე.
მოსწავლეები შეფასდებიან შეფასების რუბლიკით
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
სპორტი და ბუნება,
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მაასწავლებელი)
ოლგა ტოროშელიძე
12.ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა
პროექტის აღწერა
პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1–2 წინადადება . მოსწავლეები მოიძიებენ და განამტკიცებენ სპორტის ყოველდღიურ მნიშვნელობას, მოიძიებენ ინფორმაციას სპორტის სხვადასხვა სახეობებზე, ჩაატარდება სკოლებს შორის სპორტული შეჯიბრებები,რითაც მოოოსწავლეები დაუახლოვდებიან ერთმანეთს და ექნებათ ურთიერთ თანამშრომლობა
პროექტის აქტუალობა . მასალის მოძიება ინტერნეტშის საშუალებით გამაჯანსაღებელი რეჟიმის დამკვიდრება ყოველდღიურ ცხოვრებაში ჯანსაღი წესის დამკვიდრება.
პროექტის მიზნები. ახალგაზრდებში დამკვიდრეს ცხოვრების ჯანსაღი წესები.
მონაწილეთა ასაკი.მე–5 მე–12 კლასებში
ვადები,ხანგრძლივობა. მთელი წელი
პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები შეფასდებიანშეფასების რუბრიკით
პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები შეფასდებიანშეფასების რუბრიკით
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას. ახალგაზრდებმა იზრუნონ ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდებაზე.შექმნან ფოტო ალბომი.მოიძიონ გამოჩენილი სპორცმენებზე ისტორიები და გამოიმშაონ კვლევის უნარ–ჩვევები
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები.ისწავლიან ლაშქრობის ორგანიზებას. გაეცნობიან როგორც საკუთარი ქვეყნის ასევე სხვა ქვეყნის გამოჩენილ სპორცმენებს.გამოიმუშავებენ სპორტულ შეჯიბრებაში მონაწილეობისა და პირველობის გამარჯვების უნარ–ჩვევებს
პროექტის ხანგრძლივობა.3–4 თვე.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი. ფიზ–არზრდა,ქართული,ისტ;გეოგრაფია, მათემატიკა.
13.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
Комментариев нет:
Отправить комментарий